top of page

Pirkimo UAB Scharlit priklausančioje el. Parduotuvėje www.kepimoideja.lt  pirkimo taisyklės

1. Bendros taisyklės

1. Bendrosios nuostatos 

1.1 Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės“) yra privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos mūsų UAB Scharlit (Pardavėjo) įm. k. 305582205 ir Jūsų (Pirkėjo) teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su pirkimu bei pardavimu susijusios nuostatos.

1.2 Pirkimo metu pažymėjus varnele Pirkėjas patvirtina, kad susipažino ir sutinka su šiomis Taisyklėmis.

1.3 Pardavėjas pasilieka teisę šias Taisykles keisti, taisyti ar papildyti, atsižvelgiant į pasikeitusias aplinkybes ir/ar teisės aktų nustatytus reikalavimus.

2. Privatumo politika

2.1 Pirkėjo asmens duomenys Kepimoideja.lt el. Parduotuvėje ir UAB Scharlit yra tvarkomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo bei asmens duomenų apsaugą reglamentuojančiuose ir nustatančiuose aktuose numatytomis taisyklėmis.

2.2 Bet kokia informacija, kuri yra susijusi su asmens duomenimis, pateiktais pirkimo metu laikoma slapta ir neviešinama.

2.3 Pirkėjas užsiregistruodamas ir užsisakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti savo prisijungimo duomenų. Taip pat patvirtina, jog pagal amžių turi teisę užsakyti prekes Kepimoideja.lt el. parduotuvėje.

2.4 Kepimoideja.lt puslapyje yra naudojami slapukai, kurie pagerina naršymo kokybę. Slapukų pagalba internetinio puslapio turinys pritaikomas Jūsų poreikiams. Naršydami mūsų puslapyje sutinkate su slapukų įrašymu Jūsų kompiuteryje ar kitame įrenginyje. Savo sutikimą galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Plačiau žr. skiltyje Slapukų Naudojimas.

2.5 Elektroninėje parduotuvėje apmokėjimai apdorojami naudojantis makecommerce.lt platforma, kurios valdytojas Maksekeskus AS (Niine 11, Talinas 10414, Estija, reg. nr.:12268475), todėl Jūsų asmeninė informacija, reikalinga mokėjimo įvykdymui ir patvirtinimui, bus perduodama Maksekeskus AS.

2.6  Visa internetinėje parduotuvėje pateikta informacija yra UAB Scharlit nuosavybė. Draudžiama ją naudoti komercinio pobūdžio tikslams be mūsų raštiško sutikimo. Šalia nuotraukų ir rašytinės informacijos panaudotos informaciniams ar kitokiems tikslams, privalo būti nurodytos nuosavybės, t.y. Kepimoideja.lt, teisės.

3. Garantija

3.1 Visos Kepimoideja.lt el. parduotuvėje parduodamos prekės yra originalios ir originalioje pakuotėje.

3.2 Kiekvienos prekės informacija (gamintojas, kiekis, savybės ir kiti parametrai) yra nurodoma kiekvienos prekės pateiktame aprašyme.

3.3 Prekių spalva ar forma gali nežymiai skirtis nuo pavaizduotos el. parduotuvėje dėl naudojamų informacinių technologijų.

3.4 Gautos prekės pakuotė gali skirtis nuo nurodytos nuotraukoje – tai gali įtakoti gamintojų keičiamos etiketės ar pakuotės dizainas. Visais atvejais tai visiškai neįtakoja prekės kokybės.

3.5 Tais atvejais, kai remiantis teisės aktais konkrečių prekių atžvilgiu nustatomas tam tikras tinkamumo naudoti terminas, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes parduoti Pirkėjui taip, kad jam būtų suteikta reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.

3.6 Pardavėjas įsipareigoja informuoti Pirkėją apie sąlyginai per trumpą prekės tinkamumo naudoti terminą, suteikdamas prekei nuolaidą ir prekės aprašyme pateikdamas tokio termino galiojimo pabaigą.

3.7 Pateiktoje nuotraukoje gali būti pavaizduota daugiau prekių nei nurodyta vienos prekės vieneto kaina.

3.8 Prekėms taikoma gamintojo arba LR teisės aktų nustatyta garantija.

4. Pirkėjo teisės ir pareigos

4.1 Pirkėjas turi teisę pirkti prekes Kepimoideja.lt el. parduotuvėje šių Taisyklių nustatyta tvarka.

4.2 Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia registracijos formoje tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.

4.3 Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei Kepimoideja.lt teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie el. krautuvėlės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.

4.4 Pirkėjas turi teisę gauti informaciją apie tvarkomus jo pateiktus asmens duomenis.

4.5 Pirkėjas privalo sumokėti už prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.

4.6 Pirkėjas turi teisę grąžinti prekes remdamasis šiose Taisyklėse išdėstytomis sąlygomis bei LR teisės aktais.

4.7 Tuo atveju, kai Pirkėjas nepagrįstai atsisako pirkimo – pardavimo sutarties, jam tenka pareiga apmokėti visas tiesiogines prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas. Šių Pardavėjo išlaidų suma išskaičiuojama iš grąžintinų Pirkėjui už prekę(-es) sumokėtos pinigų sumos. Jeigu įskaitymas nepadengia viso Pardavėjo reikalavimo, t.y. Pardavėjo patirtos prekių grąžinimo išlaidos viršija grąžinamos(ų) prekės(-ių) vertę, Pirkėjas įsipareigoja per 15 (penkiolika) dienų sumokėti Pardavėjui likusią sumą.

4.8 Kilus papildomiems klausimas apie prekes, Pirkėjas turi teisę el. paštu arba telefonu kreiptis į Pardavėją dėl informacijos patikslinimo.

 5. Pardavėjo teisės ir pareigos

5.1 Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą el. krautuvėlės registracijos formoje, išskyrus Lietuvos Respublikos įstatymuose ir „Taisyklėse dėl asmens duomenų apsaugos“ nustatytus atvejus.

5.2 Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes vienu iš šiose Taisyklėse nurodytų būdų, kurį pasirenka Pirkėjas pirkimo metu.

5.3 Pardavėjas neatsako už Trečiųjų šalių, t.y. siuntų tarnybų veiksmus ir įsipareigojimų laiku nevykdymą, tačiau deda visas pastangas, kad Pirkėjas gautų užsakytas prekes laiku ir tinkamu būdu.

5.4 Pardavėjas, dėl svarbių priežasčių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 20 (dvidšimt) darbo dienų, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.

5.5 Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

5.6 Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

5.7 Jei Pardavėjo el. parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.

5.8 Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės dėl pasekmių, atsiradusių dėl nenugalimos jėgos (force majeure) ar dėl ne nuo jo priklausančių priežasčių, kurioms jis neturėjo ar negalėjo turėti įtakos.

6. Mokėjimo būdai

6.1 Atsiskaityti galima naudojantis kreditinėmis kortelėmis per WIX mokėjimų platformą, o taip pat per google pay ir apple pay.

6.2 Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankas elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma

6.3 Atsiskaityti taip pat galima tiesioginiu bankiniu pavedimu pagal išankstinę arba PVM sąskaitą faktūrą

7. Prekių grąžinimas

7.1 Prekes, kurios nepriskirtinos prie maisto produktų, nepažeidus pakuotės ar kaip kitaip neapgadinus prekinės išvaizdos, taip pat, jei jos nebuvo naudotos, galite mums grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo. Šiuo atveju mes grąžinsime Jūsų sumokėtą sumą, išskyrus pristatymo bei pavedimo išlaidas, jei tokios buvo.

7.2 Prekės, kurios priskirtinos prie maisto produktų (maistiniai dažai, dekoravimo masės, valgomos dekoracijos, priedai ir kt. panašūs produktai), negrąžinamos, išskyrus atvejus, jei prekė nekokybiška.

7.3 Prekių atsiėmimo metu būtina patikrinti prekių išorinę būklę ir apie jos pažeidimus ar neatitikimus informuoti darbuotoją. To nepadarius yra laikoma, kad prekės yra įteiktos tinkamos kokybės ir komplektacijos.

7.4 Jeigu prekę gavote nekokybišką, apie tai turite mums pranešti per 24 val. nuo jų gavimo dienos el. paštu scharlit.jsc@gmail.com  Pranešime privaloma aprašyti esamą situaciją ir atsiųsti gautos prekės nuotraukas arba vaizdo įrašą. Jeigu per minėtą laikotarpį pranešimas negautas, laikoma, kad Pirkėją prekė tenkina ir vėlesnės pretenzijos neturi pagrindo. Nekokybišką prekę privaloma pristatyti tokios būklės kokią gavote ir pastebėjote trūkumus (pastebėjus trūkumus, neardyti labiau pakuotės, nenaudoti prekės turinio ir pan.). Pristačius ir įvertinus prekę, mes įsipareigojame ją pakeisti kokybiška, o nesant galimybėms pakeisti į analogišką norimą prekę, grąžinti už ją sumokėtus pinigus. Šiuo atveju siuntimo bei pavedimo išlaidas apmokėsime mes.

7.5 Gavę prekę ir įvertinę jos būklę mes per 10 darbo dienų grąžinsime atitinkamą sumą.

7.6 Jei gavę prekes pastebėjote, kad pažeista ar kaip kitaip apgadinta išorinė pakuotė, prašome apie tai pažymėti siuntos perdavimo dokumentuose ir nedelsiant (ne vėliau nei per 24 ) pranešti apie tai mums el. p. scharlit.jsc@gmail.com

7.7 Jei prekės būklės įvertinimo metu paaiškės nekokybė arba gamyklinis brokas, pristatymo išlaidas apmokėsime mes.

7.8 Visais grąžinimo atvejais, prašome užpildyti prekių grąžinimo formą kurią gavę mes su jumis susisieksime dėl tolimesnių veiksmų.

7.9 Kreiptis dėl grąžinimo taip pat galite el. paštu scharlit.jsc@gmail.com atsiuntę laisvos formos prašymą, kuriame pateikite privalomus rekvizitus (Vardas, Pavardė, Tel nr., Užsakymo numeris, Grąžinamos prekės pavadinimas, kodas bei kaina, Grąžinimo priežastis, Banko sąskaitos nr.).

8. Pristatymas ir/arba Atsiėmimas

  1. Prekės išsiunčiamos ne vėliau kaip sekančią darbo dieną po užsakymo apmokėjimo gavimo.

  2. Prekės pristatomos Pirkėjo pasirinktu būdu:

    1. Pristatymas paštomatais paprastai užtrunka 2-3d.d.

8.3.2 Prekių pristatymas pateiktu adresu. Prekes paruošiame gavus apmokėjimą ir, priklausomai nuo aplinkybių, pristatomos per kurjerių tarnybą arba tiesiogiai iš anksto suderinus laiką ir adresą

PASTABA: visais atvejais prekių pristatymo terminai gali kisti priklausomai nuo sezoniškumo, kuris įtakoja aptarnaujančių siuntimo tarnybų bei mūsų užimtumą, taip pat nuo nenumatytų aplinkybių (force majeure), kurios nuo mūsų nepriklauso ir kurių įtakoti negalime.

Dėmesio! Užsakant maistines prekes, prašome, atsižvelgti ir įvertinti oro sąlygas – minusinė arba itin aukšta temperatūra gali įtakoti gaminio konsistenciją ar savybes. Tokiais atvejais Jūs prisiimate atsakomybę užsakydami maistines prekes.

  1. Pristatymo kaina

    1. Pristatymo mokestis yra 4 Eur.

    2. Perkant prekių už 30 Eur ir daugiau – siuntimas nemokamas.

    3. Pristatymams į Kuršių Neriją taikomas papildomas mokestis, prašome susisiekti su mumis prieš atliekant užsakymą.

    4. Pristatymo mokestis siunčiant prekes už Lietuvos ribų paskaičiuojamas kiekvienu atveju atskirai. Prieš formuojant užsakymą prašome su mumis susisiekti.

  2. Atsiimant prekes patiems pristatymo mokesčio nėra.

 

9. Baigiamosios nuostatos

9.1 Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.

9.2 Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.

bottom of page